Selvplukkede multer er godt!

Multer. Plukk selv - en fin opplevelse og godt for helsen. Multer kan brukes som pĂĽlegg, i kaker og til desserter.

Frokost er en viktig del av dagen!

Finn stadig nye varianter til frokost. Varier mellom flere muligheter. Frokost gjør ogsü at kroppens forbrenning starter opp.

Boller

Ikke alt du spiser skal vÌre sunt, men spis med müte! Bak boller, horn eller annet godt - og legg det i fryseren. Godt nür du ønsker noe ekstra!

JordbÌr frysetøy

JordbÌr frysetøy

Matgodt.no - ha det godt med mat og helsen din.

Hva betyr "ĂĽ ha det godt", nĂĽr det kommer til mat og psykisk helse? Matgodt.no handler om mat, og hvordan helsen kan pĂĽvirkes positivt av hva vi spiser, hvor vi spiser og hvordan vi spiser maten. Alt som stĂĽr pĂĽ matgodt.no er basert pĂĽ private erfaringer og meninger. Nettstedet er privat/ikke kommersiell, og oppdateres av Steinar.

Frokost

Frokost
Viktig mĂĽltid for ĂĽ fĂĽ en god dag

Middag

Middag
Spis alltid et varmt og godt mĂĽltid pĂĽ ettermiddag.

Hjemmebakst

Hjemmebakst
Hjemmebakst gir det lille ekstra, nür du trenger en oppkvikker eller litt ekstra godt - som ikke er hverdagsmat. Hjemmebakst er likevel stort sett sunnere og bedre, enn om du kjøper tilsvarende ferdig produkt.

Godsaker

Godsaker
Det finnes mye godt! Ikke alle godsaker er like usunne - og det er heller ikke noe poeng for alle ĂĽ utelukkende leve pĂĽ sunne matvarer. Er BMI normal eller for lav, sĂĽ kan du unne deg litt godsaker en gang i mellom. Godsaker kan ogsĂĽ i begrensede mengder virke positivt inn pĂĽ psykisk helse.

Dessert

Dessert
Multer - gjerne med fløte . En meget god dessert.

Opplevelser

Opplevelser
Turer kan gi fine opplevelser